محصولات بهداشتی مراقبت از پوست
Skin Care Products
ست کرم و سرم ضد چروک و ضد افتادگی صورت و گردن مدل رویتالیفت
کرم ضد چروک شب و سفت کننده پوست لورآل REVITALIFT LAZER X3
سرم ضد چروک سفت کننده صورت لورآل REVITALIFT LAZER X3 حجم 30
محصولات آرایشی
Cosmetics
پک 2 عددی کرم پودر تیوپی مات کاور شماره 200 سری MATTE COVER
پک 2 عددی کرم پودر تیوپی مات کاور شماره 175 سری MATTE COVER
پک 2 عددی کرم پودر تیوپی مات کاور شماره 155 سری MATTE COVER
پک 2 عددی کرم پودر تیوپی مات کاور شماره 145 سری MATTE COVER
پک 2 عددی کرم پودر تیوپی مات کاور شماره 115 سری MATTE COVER
پک 2 عددی کرم پودر تیوپی مات کاور شماره 110 سری MATTE COVER
پک ژل آبرسان پوست خشک و کرم ضد پیری شب HYALURON
پک ژل آبرسان پوست خشک و کرم ضد پیری روز HYALURON
کرم ضد چروک روز و مرطوب کننده لورآل WRINKLE EXPERT حجم 50 میل
مراقبت از مو
Hair Care
رنگ مو
Hair Color
درباره شرکت لورآل فرانسه
تولید کننده محصولات مراقبت پوست، مراقبت مو ، آرایشی، رنگ مو
(LOREAL) شرکت تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی مراقبت پوست مو لورآل در کشور فرانسه، که به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم آرایشی در جهان شناخته میشود.
شرکت تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی مراقبت از پوست مو لورآل در سال ۱۹۰۹ توسط شیمیدان فرانسوی؛ اوژن شولر در شهر پاریس تأسیس شد. امروزه دامنه گستردهای از محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست و مو را تولید میکند و تمرکز اصلی آن بر توسعه محصولاتی چون رنگ مو، کرمهای مراقبت از پوست و ضدآفتاب، لوازم آرایشی، عطر و ترکیبات معطر، همچنین پژوهش در زمینههای مهندسی بافت، درماتولوژی و تولید داروهای شیمیایی معطوف میباشد. در حوزه فناوری نانو دارنده بالاترین شمار ثبت اختراع در ایالات متحده است.
دفتر مرکزی لورال در حومه شهر پاریس، در کلیشی، او-دو-سن قرار دارد. بخشی از سهام این شرکت در بازارهای بورس یورونکست و بورس فرانکفورت مبادله میشود. فرانسوا بتانکور مییر با در اختیار داشتن ۳۱٪ از سهام و شرکت نستله با مالکیت ۳۰٪، اکثریت سهام لورئال را در اختیار دارند. این شرکت مالک برندهایی چون لنوین، لانکوم، گارنیه، میبلین، بادی شاپ و دیزل میباشد.
شعار تبلیغاتی شرکت لورآل؛ «برای اینکه شما شایستگی آن را دارید» است.
این شعار تابهحال در آگهیهای تلویزیونی این شرکت از زبان بسیاری از اشخاص مشهور چون؛ بن افلک و جنیفر آنیستون شنیده شدهاست، که به خوبی هویت نام تجاری لورال را آشکار میسازد. این شعار مثل خود شرکت، جهانی بودن را با ویژگیهای شخصی میآمیزد. مخاطبان این شعار هم خریداران تک و هم بازارهای عمده هستند.
همچنین بهتازگی، خط تولید؛ لورآل کودکان با شعار «برای اینکه ما نیز شایستگی آن را داریم» افتتاح شدهاست.
شرکت تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی مراقبت پوست مو لورآل، در برابر این وسوسه که تمامی نامهای تجاری خود را زیر پرچم لورال به شکل یک مجموعه مشابه ارائه دهد، مقاومت کردهاست و توانسته به هر کدام بهطور جداگانه قدرت ببخشد. لورآل فقط به منظور ارائه نامهای تجاری جدید آنها را نمیسازد. بلکه با در نظر گرفتن بازار اختصاصی برای هر کدام، نام تجاری جدید ارائه داده یا روی آنها بیشتر سرمایهگذاری میکند.